Gyakori Kérdések

Miért nincs feltüntetve a honlapon a LAZULA klubok címe?

A LAZULA lényege, hogy ezekben a privát klubokban nem lehet senki más, csak TE, aki lefoglaltad a
helyet, és az általad meghívott vendégek. (Bizony, még mi sem.) Ezért a pontos címet csak a
foglalást követően kapod meg egy visszaigazoló levélben, mivel véletlenül sem szeretnék, ha
például a cím ismeretében az utcáról valaki bekopogtatna bármilyen célból, mondjuk körülnézni….

Szabad-e a hely adott napon és időintervallumban?

Nem tudjuk.:) Ez egy automata rendszer, tehát a foglalások bármelyik pillanatban bármilyen
időszakra beérkezhetnek. Nem tudjuk megspórolni neked a fáradtságot, hogy megnézd a foglalás
menüpontban a szabadon lévő napokat és időszakokat. Ráadásul, ha valóban foglalni szeretnél, ezt
egyébként sem tudod megúszni, mivel foglalni csakis online lehetséges, és bankkártyával tudod
kiegyenlíteni a bérleti díjat.

A honlapon feltüntetett befogadóképesség mennyire szigorúan betartandó?

A LAZULA helyiségek befogadóképességét külön-külön állapítjuk meg, nagyság szerint és
tűzvédelmi szempontok alapján. Az általunk feltüntetett létszámú ember biztosan kényelmesen
fog tudni leülni és zavartalanul szórakozni. Mivel nincsenek kameráink és egyéb szempontból sem
tudjuk ellenőrizni hogy hányan jöttök, saját felelősséged alapján hozhatsz le több embert is, de mi
ezt nem javasoljuk és hivatalosan nem is járulunk hozzá.

Vihetek-e le ételt és italt?

Igen. Bár előfordul, hogy az egyes helyeken biztosítunk étel vagy italbekészítést, egységesen igaz,
hogy minden LAZULA egységbe szabadon vihetsz le bármilyen ételt és italt, melyek szervírozásához
biztosítunk evőeszközöket, étkészletet és poharakat, továbbá hűtőszekrényt.

Lemehetek-e hamarabb dekorálni, ételt-italt bekészíteni?

Nem. Ez egy automata rendszer, ami pontosan akkor nyitja az ajtót, amikortól bérelted. Ha például
este 6-tól 9-ig béreltél egy Lazulát, akkor a kapott kód pontosan 18.00-kor válik érvényessé és
nyitja ki az ajtót, egy perccel sem hamarabb. Tehát annyi időre béreld ki a helyet, hogy az elegendő
legyen számodra mindenre, amit szeretnél: dekorálásra, bekészítésre és önfeledt szórakozásra
egyaránt.

Kell-e takarítanunk használat után?

Nem. Minden takarítási feladat és a mosogatás a mi teendőnk.

Hogyan használjam a LAZULA klubokat?

Azért találtuk ki a LAZULA-t, mert hiszünk abban, hogy nem kell a személyes felügyeletünk ahhoz,
hogy vendégeink vigyázzanak rá és óvják a helyiségeinket. A LAZULA szellemisége az, hogy bízunk
benned.

Hogyan tudom módosítani a foglalásom?

Amennyiben módosítani szeretnéd a foglalásod – legkésőbb a foglalt időpont előtt 72 órával – , Lazula Fiókodban visszamondhatod azt. Ekkor a foglaláséval azonos értékű kupont küldünk emailben, melynek teljes értékét felhasználhatod egy új időpont lefoglalásához. Pénzt visszaadni nem áll módunkban, viszont amennyiben az új foglalásod többe kerül, mint az eredeti, bankkártyával tudod rendezni a különbözetet. Módosítani lehet az időpontot és az időintervallumot egyaránt egy újabb, szabad időpont igénybevételével. A Lazula fiókba a rendeléskor kapott visszaigazoló emailben küldött kóddal lehet belépni.

Milyenek a valóságban a dekorációk?

A dekorációinkat a Dekor oldalon megtekintheted. Minden dekorunkról több képet is feltöltöttünk, hogy lásd, hogy is néz majd ki a kertben. 

Ha megrendeled a díszítést, akkor a kertet már a foglalásod előtt felöltöztetjük, így mire odaértek, már a kiválasztott dekor fogad majd titeket!

Körülnézhetek-e a klubban, mielőtt lefoglalom?

Nem. Ez egy privát helyiség, ahol vagy a vendégek vannak, vagy zárva tart, tehát a helyiség tulajdonosai sem tartózkodnak helyszínen. Azért készítettünk számtalan jó minőségű fotót a honlapunkra, hogy megkönnyítsük a döntésed. Személyes találkozóról és megtekintésről akkor lehet szó, ha egy minimum 5 alkalmas rendezvénysorozatra szeretnéd kibérelni a Lazulát. Ez esetben időpontegyeztetés az info@lazula.hu címen lehetséges.

Close Menu